پاییز آیینه ورزان با چیدن سیب پاییزی آغاز و بلافاصله گردو جمع آوری می شود. این دو محصول پر بارترین و معروفترین میوه های پاییزی این روستا است. سیب های آن که در بازار به نام سیب دماوند بفروش می رسد، پس از چیدن آنها، مقداری برای مصرف خانوارهاست و بقیه یا مستقیما به بازار عرضه می شود و یا برای ماههای پایانی سال و ایام عید نوروز به سردخانه ها تحویل می گردد.

گردو با پوست سبز از درختان گردو جمع آوری و پس از پوست گیری در آفتاب پهن می شود تا کاملا خشک شود. این محصول هم بخشی برای مصارف خانواده ها و بخشی اگر قابل توجه باشد به فروش می رسد. اما بسیاری از باغداران در این روستا که بومی نیستند، گردوی برداشت شده را برای مصرف سال خود و اطرافیان نگهداری می کنند.

در فصل پاییز علاوه بر سیب و گردو، در برخی باغات از قدیم درخت سنجد وجود دارد که سنجد بسیار درشت و مرغوبی بار می دهد. این محصول تا پایان پاییز فرصت چیدن از درخت را دارد. سنجد این روستا به میزانی نیست که به فروش برسد و برای مصرف خانواده ها به صورت تازه می رسد و یا خشک شده و پس از آسیاب کردن به صورت پودر، روی غذا مصرف می شود.

یکی دیگر از میوه های پاییزی این روستا میوه "به" است که با کیفیتی بسیار اعلا در بسیاری باغات به میزان مصرف مالکین باغات برداشت می شود. میوه به بسیار درشت و خوش رنگ است و معمولا تمیز است. برخی باغات ممکن است محصول خود را به فروش برسانند.

البته در اطراف آیینه ورزان، در شهر آبسرد و جابان، بازارچه های عرضه مستقیم محصولات منطقه به پا شده که محصولات باغات منطقه به طور مستقیم به مردم فروخته می شوند. اگر کسی متقاضی محصولات پاییزی آیینه ورزان یا روستاهای اطراف باشد می توان در فصل عرضه به این بازارهای میوه و تره بار محلی مراجعه و به قیمت مناسبی آنها را تهیه کند.

روش دیگر برای تهیه محصولات محلی، عرضه این محصولات در کنار جاده اصلی است که مردم در حال عبور می توانند این محصولات را مستقیما از کارگران باغات خریداری نمایند.